پست ثابت,خوش اومدید
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 14348
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
پنج شنبه 28 دی 1398برچسب:, :: 23:53 ::  نويسنده : sara       

 

سلام دوستان خوبمبه وب من خوش اومدید.امیدوارم که از مطالبم لذت ببرید.من تمام سعی خودم رو میکنم تا بتونم اون چیزی که شما دوست دارید رو به اجرا بزارم

پس اگه انتقاد یا پیشنهادی خواستید تو قسمت نظرات بزارید تا من سعی کنم که اونها رو انجام بدم

در ضمن این وبلاگ بیشتر برای مطالب طنز درست شدهولی در اینده نه چندان دور من کارهای خودم رو که هنری هست براتون میزارم واز شما میخوام که اگر اشکالی توی اونها هست بهم بگید تا تو کارهای بعدیم برطرف کنم

اگرهم مطلبی مد نظرتون هست که دوست دارید تو وب قرار بگیره بهم بگید تا من سعی خودم رو بکنم و اون مطلب مد نظرتون رو قرار بدم

ممنون که حرفای خسته کنندم رو خوندید دوستان

راستییییییی!!!!توی نظرسنجی ما هم شرکت کنیدفقط تقلب ممنوع!!

امیدوارم که وبم رو یا بهتر بگم وب خودتون رو دوست داشته باشید

پس همین الان دست به کار شید و

نظر فراموش نکنید




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت18:54---12 خرداد 1392
سلام به وب منم بیا منتظرم...اگه خواستی لینکم کن.
پاسخ:چشم.میام


mohadese
ساعت16:03---29 ارديبهشت 1392
slm doostam b manam sar bezan

webet mahshare ba eftekhar linket kardam belink plz
پاسخ:حتما عزیزم!!!میلینکمت.بازم سر بزن.ممنون


ehsan
ساعت1:35---16 فروردين 1392
سلام
با وب گردی متوجه مشکل وبت شدم
ی سر به من بزن ی مطلب گذاشتم تا مشکل باز نشدن وبلاگت بتونی درست کنی
http://www.ehsanmohammadi.loxblog.com/post/159/%D8%AD%D9 %84%20%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%20%D9%86 %D8%B4%D8%AF%D9%86%20%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.htm


MaRyAm
ساعت14:36---15 اسفند 1391
salam sara jun khub? dige be ma sar nemizaniپاسخ:باشه حتما میام عزیزم

Mostafa
ساعت18:44---9 اسفند 1391
ُسلام وب خوبی دارید همچنین اهنگ جالب

خوشحال می شم به من سر بزنید

منتظرتون هستم....
پاسخ:حتما این کارو میکنم


saeedeh
ساعت18:53---17 بهمن 1391
چه ساده

دلت را به دست میگیری،

در دست اندازهای زندگی

گلایه های تو

چه روراست

بر زبانت جاریست،

ولی بدان که زندگی

هنوز هم..

هنوز هم...

در هزارتوی رنگارنگ خود

غافلگیریهای بسیار

برایمان پنهان دارد.


mahsa-tala
ساعت19:33---10 بهمن 1391
سارا؟چرا اسم نویسنده ساراست ولی میگی من سونیام؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سلام مهسا جان گفتم که تو اسم نویسنده یه مشکلی بود الان رفع شد


روزیتا
ساعت13:45---10 بهمن 1391
سخـــت تریـــن کــار دنیـــا...



بی محـــلی کردن بــه کسیـــست٬



کــــه بی نهایــــت دوستـــــش داری...وبلاگت عالیه.به منم سربزن.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.
پاسخ:حتما عزیزم


jojo $ pishi
ساعت17:20---1 بهمن 1391
با افتخار لینک شدی
پاسخ:مرسی عزیزم.لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: